Snart!

 
Sista veckan med tjocktröja för nästa söndag går jag på semester!
 
Väntan har känts som en evighet men nu är det änligen dags för en härlig resa! Så den här veckan e fullsmockad varenda lediga timme! Bara packningen gör mig virrigare än vanligt! Jag behöver både skidkläder, partykläder, bikinis och mys kläder! Sen har jag en massa inbokat! Middag imorgon, nagelförlängning på tisdag och därefter fika med Elle, hälsa på mormor på torsdag, ögonfransförlängning på fredag, lämna Mitt lilla hjärta hos bästa pälsvakten Inger, träffa min familj, ja å så ska jag väl peela kroppen och vaxa benen. Ja det är mycket att ha koll på nu för jag ska jobba exakt hela veckan! =)
 
 
igår kväll tog jag iallafall med syster ut på en liten cruising tur!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0