Zermatt del 2

 Wiho vilken dag!
 
Zermatt bjöd på 32 grader idag tills vi åkte upp på toppen och helt plötsligt behövde dubbla jackor! Jag mådde sjukt dåligt på vägen upp till toppen och inte blev det bättre av att det dröjde till fjärde försöket innan jag kom iväg på grund av dem hårda vindarna! Så typiskt för Dennis e inte alls höjdrädd å kom iväg på första försöket! Men så fort jag tagit det sista steget och flög iväg var det underbart! Utsiken över Matterhorn var amazing! Det tog ca 25 minuter att åka ner och det var dem bästa minuterna på länge! =)
 
 
Men nu har jag packat ner gympaskorna och tightsen för imorgon åker klänningarna och klackarna fram!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0