Fun!

Japp jag var nykter och körde igår!

 

Å jag tror att herrarna i baksätet tog mina ord på största allvar när jag sa drick för mig också!

 

Jag kan säga att det är lättare att hålla koll på Mini i bilen än dem två! Alla som åker med mig ska ha bälte! Det går inte om man sitter bakochfram eller står på sätet. Så vid halv ett inatt efter att Denka hade tappat en öl i mina Hasbeens, fått mig att parkera på gräsmattan på max och avslutat med att kasta ölen rakt upp i ramen så det regnade över mig och Emma så la jag i handbromsen på Köpmangatan och sa gå ner på stan och drick en Irish! Jag behövde vila!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Elle

Jag vill också åka cab någon dag! :)

2012-06-11 @ 19:41:51
URL: http://ellesworld.blogg.se/
Postat av: Agge

Självkart Elle! Under gatufesten då är det du och jag plus tre där bak som åker till stranden! =)

2012-06-11 @ 21:56:01
Postat av: Elle

Ja det låter bra!

2012-06-13 @ 23:31:22
URL: http://ellesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0