Personal shopper!

 

Idag har jag gjort det jag är bäst på alltså rycka i galgar!

 

Dennis behövde shoppa lite nytt och frågade om jag ville följa med han ner på stan som är det absolut värsta han vet! Han hatar att prova kläder! Å herregud vad duktig han var idag!

 

Han köpte bla. skitsnygga Boss boots, J Lindeberg jeans och 2 Levis jeans, 2 skjortor, ett skärp och avslutade med att beställa en kavaj på Strömsons!

 

Till mig blev det ett par pastell rosa jeans i perfekt längd å min dröm lampa från Kartell som jag så länge velat ha! =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Lampan är fantastiskt! Högg en sån samtidgt som det blev en Louis Ghost här i januari. Hur nöjd som helst. Vilken färg körde du på?

2012-03-07 @ 18:58:47
Postat av: Agge

Så sjukt pampig lampa alltså! Dock besviken att den inte fick plats på fönsterbrädan där den var tänkt att stå! Jag valde den svarta! Hade sjuk beslutsångest!

2012-03-07 @ 22:03:21
Postat av: Maria

Ja lampskärmen ställer ju till det då den är så bred. fick göra om lite i inredningsplanerna så nu står den på en byrå i stället. Du får lägga upp en bild med de färdiga resultatet sen :)

2012-03-08 @ 06:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0