Shopping lycka!

 Jag är så så lycklig!
 
Åkte ut till Hus & Rum för att visa Dennis mitt absoluta dröm vardagsrumbord! En flygplansvinge i krom! Å hunden med diamant halsbandet ville jag också visa!
 
Så vad gick jag ut från affären med?=)
 
 Både bordet och hunden! Total shopping lycka för jag har köpt en väska också!
 
 
I full lastad bil på vägen hem muttrade Dennis att jag hade fått en riktig hund för pengarna men jag vill inte ha en riktig hund jag ville ha den här! Jag ser det som en investering! Ett konstverk som kommer att bo med mig livet ut!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Den där hunden har jag varit ute efter också :) Den är jättesnygg!

2012-11-16 @ 16:44:14
Postat av: Agge

Den är amazing! Nästan för stor! Har döpt den till Rufus!

2012-11-17 @ 16:12:45
URL: http://angelicasagge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0