Tisdag!

 
Hade velat gå ner på stan och käkat ikväll men vädret är ju för trist alltså! Så det får bli middag hemma! Min chef gav mig bästa receptet på biff stroganoff så det bjuds det på ikväll! Samtalsämnet under middagen stavas BIL! Fan jag ska köpa bil och velar hit och dit! Har tjatat om en liten cab i flera år men senaste veckorna har jag snöat in mig på stooora bilar! Hade iallafall bestämt att jag skulle ha en svart bil men från och med idag vill jag ha en vit?
 
 
Så nu av med skorna och på med morgonrocken här ska lagas mat!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elle

Jag röstar på en vit liten cab!!! ;) Det är snyggt med vita bilar och en cab skulle ju passa dig!

2012-10-03 @ 19:55:27
URL: http://ellesworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0