Vardags glam!

Var och fixade naglarna på förmiddagen! Idag tog jag ut svängarna lite och lät Kicki göra glitter! Super fint tycker jag!
 
 
Men till dagens mest korkade samtal! Ringde och efterlyste mina 4 Swedish house mafia biljetter och menade på att jag gärna vill ha biljetterna som jag betalade i juni för nu är hotell även bokat! Så när kommer dem för andra som jag pratat med och köpt på andra sajter har ju fått sina? Det kunde han inte svara på men dem kommer! Jamen typ när? Det kan jag inte svara på men dem kommer! Jaha sa jag hur skickar ni dem med Rek eller? Nä det hade han ingen aning om så det kunde han inte svara på? Trodde att biljett nu endast sålde biljetter och borde kanske kunna svara på frågor om just biljetter! Jag är ju deras kund och har betalat 3600 till dem och då vill jag gärna ha svar på mina frågor och inte höra hur någon suckar åt en! Men jaha dem kommer väl =)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article15194237.ab

2012-10-13 @ 16:28:01
Postat av: Agge

Shit pommes frites! Fan vad förbannad jag blir om jag inte får mina jävla biljetter!!! Buhu =(

2012-10-14 @ 15:52:38
URL: http://angelicasagge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0