Darphin!

Min älskade syster pinnar iväg på ansiktsbehandlingar titt som tätt och självklart hade jag klämt ur mig att jag också ville ha ansiktsserumet hon använde. Skulle jag aldrig ha sagt för sist när hon var där köpte hon ett till mig! Då dessa droppar går på ca 800 kr känns det som om att jag skulle ha varit tyst och gått och köpt dem själv! Men jag blev super super glad över min present!
 
Å som om att det inte var nog så kom hon med tee, varmachips, apelsiner och halstabletter till mig igår när jag låg utslagen med värk från tårna till fingrarna! Även att hon gick ner på Make Up Store och köpte en present till mig!!! Jag älskar denna människa hon är underbar!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: madicken

Thats beacuse I love yoooou sooooo much <3

2012-09-11 @ 20:49:53
Postat av: Agge

Jag dig mer :)

2012-09-16 @ 22:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0