Nu händer det!

Nu händer det mycket!

 

Under dem fem kommande månaderna ska vi flytta ut, välja kök badrum tapeter golv, inreda ett babyrum, åka till Ullared på den årliga tjejresan, föda barn och fylla 30! Jo just ja jag tänkte jobba in i det sista också! Så efter 8 år på Köpmangatan ska vi flytta till en 4:a på Haga! Och går allt vägen e vår nya lägenhet klar precis till babyns ankomst! Jag har alltid trott att i vårt nya hem ska jag ha ett dressingroom! Nu blir det ett rosa babyrum och en matsal istället :) så mysigt det kommer att bli! :)

VI vet redan exakt vilket kök vi ska köpa, vems badrum vi ska kopiera, vilken lampa som ska hänga i babyns rum, vilken vagn vi ska ha! Vi är i stort sett alltid överens om allt förutom en sak... NAMNET på vår kommande lilla älskling kommer att bli en tuff fight!

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria Brander

Men Grattis till lägenheten! Att den blev er som ni ville!
Så roligt! 😊

2013-08-31 @ 21:16:17
Postat av: Amanda

Vilken mysig blogg du har! Jag har precis hittat hit och kommer absolut tillbaka!:-) har du Instagram?
Kram!

2013-09-02 @ 23:49:58
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Frida

Hittade din blogg för ett antal veckor sedan, kul att följa dig :) Så mysigt med en bebbe som väntar på att titta ut, stort lycka till! Kram

2013-10-10 @ 14:40:41
URL: http://fridayatmyplace.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0