Presenter!

Presenter från höger till vänster!

Lillan har redan fått en växasäng, en spjälsäng med full mundering! Färgen dög inte så pappa har skickat iväg den på lack! Mamma syr en sänghimmel! Madicken har köpt en säng mobil som gör moln i taket! Även det mesta på H&M s babyavdelning har Madicken klickat hem! Mina föräldrar har skaffat klippkort på babyproffsen! En kund på butiken har stickat 3 sockor 2 koftor och en mössa! Herregud har gett alla köpförbud men ingen verkar ta åt sig! Till och med jag får presenter till mig själv! Senast en super vacker klänning :) Men jag är super glad för alla gåvor! Men e bara rädd att det ska bli för mycket! Jag vill ha det på en normal nivå och man behöver inte ha allt!

 

Klänning TIBI och napp från WubbaNub!

 


Kommentarer
Postat av: Elle

Fin klänning!!! :) ska du ha den på lördag?? Kram!!

2013-08-22 @ 23:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0