Världens lycka!

Vilken dag, vilken pärs! Herregud jag har nästan fått nypa mig i armen för att fatta att det e sant!!!

Jag ville verkligen inte ta reda på om det var en kille eller tjej för att jag har under hela graviditeten känt att det spelar verkligen ingen roll huvudsaken att det kommer ut ett friskt barn! Man oroar sig galet mkt! Sen har jag sedan början varit helt säker på att vi skulle få en liten kille! Det har helt enkelt varit en kille för mig! Så när barnmorskan talade om att vi skulle få en tjej brast det! Innerst inne var det nog min högsta önskan utan att jag känt efter! Jag grät hysteriskt när vi träffade Madicken som satt och väntade i väntrummet! Och när hon såg mig gråta så började ju hon stor gråta! Jag ångrar att jag inte sa till stackarna som satt i väntrummet att det var glädjetårar! Men det fanns inget stopp! Lyckan var total :) 

 



Min mormor har virkat en filt att ha i buggan! Mormors ruta heter den och jag e så glad att hon e så påss pigg att hon kunde virka vår första babyfilt! :)

 

 

 

Kommentarer
Postat av: madicken

Kommer aldrig glömma denna dag i hela mitt liv♥♥♥ fyyy faaaan vilken lycka ♡♡♡ love you silly

2013-08-06 @ 23:02:10
Postat av: mia

Men vad kuuul, grattis!!! :) Även om det ju inte spelar nån roll alls, så är det verkligen helt underbart med en liten flicka som nummer 1! ;)

2013-08-07 @ 19:48:08
Postat av: Jessica Lif

Grattis <3

2013-08-08 @ 00:07:32
Postat av: Frida

Men vad roligt, ni följer strömmen med små töser :) synd att vi inte kunde ses i veckan. Hoppas allt är bra med dig och kulan. Kram kram

2013-08-08 @ 09:44:55
Postat av: Maria

Men åhhh vad roligt Agge med en liten tjej!! :) Det var som jag trodde! ;) Hoppas att du och lilla magen mår bra! Kram Maria & Alicia

2013-08-12 @ 13:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0