Mitt 2012!

 Jag har haft ett toppen år! Fått vara och må bra med familj och vänner!
 
Årets bästa köp? Tror det är mina Peak täckbyxor! Om jag håller vikten kan jag ha dem i en evighet =)
Bästa dagen? Var när jag och Dennis mötte upp Elle och Niklas på franska rivieran och gick ut och åt hummer och myste barfota i sanden på restaurangen! Bästa partykvällen var självklart när jag var med Dennis, lillebror och Emma på SHM! Årets upplevelse var bilresan genom Alperna! Från Sverige till Schweiz till Milano i Italien till franska rivieran, Monaco, Cannes & vackra Antibes! Obeskrivligt vackert! Zermatt i Schweiz borde allla få uppleva! Galnaste grejen jag gjorde 2012 var nog fallskärmshoppet i Schweiz! Lyckligaste stunden var när jag fick samtalet att Mini var frisk!
 
Jag kan fortsätta i en evighet men jag har ett kalas från gårdagen att städa ihop! =) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0