Nyss hemkommen!

Från världens mysmiddag på Oscar med Elle, Elina & Emma! Super gott och super roligt att sitta och surra massa roligt! =)
 
 
Annars e det äntligen semester och min sambo plus lillebror e på Bråvalla! Jag skulle se Avicii men min lillebror ville så gärna se Volbeat så varsågod! Men det e ganska skönt att vara hemma själv ibland också! Som idag när jag hittade matsalstolar till ett hem vi just nu bara leder budgivningen på! Går det inte vägen nähe då passar de inte någon annanstans! Men den risken får man ta! =) Dennis e schysst som står ut med mina ibland mkt annorlunda ideér! Nu sängen med lilla Mini! =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madicken

VACKRA SILLY <3 JUST PERFECT<3

2013-07-01 @ 08:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0