Dagens!

idag har vi varit på vår första föräldragrupps träff! Och det var ju intressant!
 
Hade dock hoppats på fler par då jag hade sett framför mig att jag skulle hitta någon att conekta med där! Idag var ämnet förlossning! Det var ju spännande! Har anmält oss till förlossnings träning! Jag fattar inte att det är dags om mindre än sju veckor! =)
 
Jag känner mig smidigare och spänstigare än nånsin! Hon samarbetar bra vår lilla tjej! Förutom halsbränna har jag fortfarande inga gravid symptomer! Inga cravings, och inte en enda dag med illamående! Ont i ryggen efter jobbet kan jag ta! Jag har ju inte en enda sjukdag på dessa 34 veckor! =) 
 
 
Invigde mina Hunter moonboots idag! Så super skönt då jag gått i stövlar och boots hela graviditeten! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madicken

Finast i världen är du <3<3<3

2013-11-14 @ 13:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0