Finn ett fel!

Japp ni ser rätt! En volvo nyckel!
 
 
 
 
 
 
Jag har sålt Jeepen och tanken var att jag skulle byta den mot en Mini Clubman men eftersom att det är så galet mycket i våra liv just nu och att det inte finns någon i Sundsvall som jag vill ha, har jag köpt en super fin Volvo V 50 tills vidare!
 
Min älskade Jeep blev för stor att ratta runt i nu när jag ska ha vår lilla juvel bak! Jag behövde en mindre bil som är lättare att navigera och parkera! Så i väntan på min Mini får jag glida runt i Volvon och känna mig som alla andra! Trist! Men några fördelar har den nog allt ända! =)
 
1. Jag kan fickparkera och får plats i alla rutor på Nytorget!
2. Dieselvärmare precis vad jag behövde! En varm bil i väntan på ett garage!
3. Att jag inte behöver anstränga mig för att komma in i bilen!
4 Har jag en dålig hårdag spelar det ingen roll! Ingen tittar på dem som kör runt i en Volvo!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0