Helgens fynd!

För tio år sen gick jag i gymnasiet! På mig nästan varje dag hade jag ett par ljusbeiga skinn boots från Bianco!  Jag hade dem till allt så när skinner fram på tårna blivit alldeles svart och skaften blå av mina jeans slängde jag dem! Och många gånger har jag tänkt på dessa boots! Jag tyckte dem var perfekt! Så ihelgen när Dennis for upp till firman tog jag bilen till erikshjälpen!

 
Där stod ett par! I min storlek fast i mörkbrun! Nästintill helt oanvända då lapparna under skorna satt kvar! Jag trodde inte det var sant!!! Svävar på moln fram till kassan och då säger kvinna 48 kronor tack! Hallelulja!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elle

Riktigt fynd! Man saknar Bianco!

2013-10-10 @ 22:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0