Snart!

 
Om mindre än 3 månader fyller vi 30 år! Det är ju helt galet!
 
Vi hade sedan länge planerat att fira våran dag i Mexico men så när vi skulle boka i somras fick jag hala och låtsas vela på det hela då jag visste att det skulle komma en liten baby i slutet på december! Madicken tänkte åka utan mig men sen ångrade hon sig till min stora lycka så nu kommer vi att fira med vår familj i Åre! Raka motsatsen mot Mexico! Men gud så jag längtar! Slalom, middagar, mysa framför öppna spisen, långa promenader med Buggan och familjemys med våran lillan baby! Trodde aldrig jag skulle säga dettta men jag längtar efter vår 30 årsdag!
 
Vi i lördags innan Tess fest! =)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madicken

I <3 you

2013-10-31 @ 15:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0