Update!


Just nu har jag knappt några minuter över på dagarna! Det har varit galet mycket!
 
Men i tisdags drog renoveringen på Haga igång! =)
 
Jag gör ingenting där förutom åker förbi två gånger om dagen för att kolla läget, ställa frågor och göra diverse val! Vilket jävla team som fixar detta till oss! "Alla drömmar kan slås in" skulle kunna vara teamets slogan då man pekar och säger det vill jag ha och dem säger ja visst det fixar vi! Och det gillar jag =) Men nånting otroligt jobbigt har också hänt senaste veckan.. Jag har varit så nere och ledsen sen jag upptäckte en knöl stor som en grön ärta på Minis mage, igår opererade veterinären bort den så nu får vi vänta i två veckor på besked! Tur att jag har världens bästa sambo som peppar och stöttar! Idag fick jag även en present =) Han är bästa gravid hjälpen man kan tänka sig!

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0