Baby!

Här kommer lite bilder från min Babyshower i lördags! =)
 
Det var den finaste överraskningen ever! Jag blir alldeles tårögd när jag tänker på det! =)
 
Allvarligt kolla tex in blöjtårtorna!!! Hur amerikanskt? Hur kreativt? Den ena har Emma och Elina gjort och den med My little Pony on top har Madicken och Mamma gjort! Önska att alla fick se dem Live för dem e galet vackra! Tur att jag har mamma och pappas hem att förvara allt i tills vårt nya hem e klart! Lillan fick så galet fina presenter! Och Frida har introducerat mig för Sophie la girafe så nu ska jag iväg och köpa mer i samma serie =) 

Lillan fick även en sjömansdräkt, pyjamaser,
ett får och ett par super härliga byxor! =)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0