Lördag!

Nu börjar det dra ihop sig! Ja till allt! Vårt nya liv =)
 
Men snart har vi nycklarna till vår nya lya och då hoppas jag att det går undan! Vi har valt världens läckraste klinkers som vi ska ha i hallen, runt öppna spisen och på badrumsgolvet =)
 
Å lillans rum! Vi har valt tapeter och allt till hennes rum men jag vill ha det klart nu! Allt jag köper hamnar just nu hemma hos mamma och pappa! Igår hittade jag rockiga tights tilll henne och idag har jag köpt en lampa till vår myshörna! Vi kommer att ha en läshörna med två fåtöljer bredvid matsalen så i det fönstret ska den nya lampan stå!

Nog om allt nu ska jag svida om för ikväll ska jag på Lottas födelsedagskalas! =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0