V.24

Jag hade trott att tiden som gravid skulle vara långdragen, att tiden skulle stå still och väntan skulle vara evighetslång och tung! Men tänk att det har varit tvärtemot! Tiden går så fort att jag har svårt att hänga med! Sen har jag haft turen att må galet bra so far! I 24 :e veckan e jag och har inte haft en sjukdag, inget illamående ingenting! Visst känner jag av Mina + 10 kg när jag går upp för trappen men det e inget att gnälla över! :) jag lever på precis som vanligt! Idag har jag varit på möte på banken, om en timme ska ja luncha med mamma och ikväll ska jag äta middag med Elle på Udda! :) Jag har fullt upp helt enkelt! =)
 
Madicken köpte en Boo till sin systerdotter! Hon skämmer bort henne alldeles för mkt redan =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0